Communiceren doen we allemaal. De hele dag door sta je in contact met je omgeving, en de wereld. Het slechte nieuws is dat onze omgeving het resultaat weerspiegelt van onze communicatie. Altijd en overal. Het leuke nieuws is....dat jij erg veel invloed hebt, via je communicatie, op je omgeving/op de wereld. Alleen als je weet hoe je communiceert, kun je er iets aan veranderen. De term feedback is boeiend. Het bestaat namelijk uit Feed = zenden en Back = ontvangen. Dus op wat jij uit-zend (feed), daar volgt een 'ontvangst' (back) op. In deze training leer je dit oefenen. Feedback is namelijk vooral een vaardigheid die je leert door het te doen. Naast de theorie en het oefenen in de veilige leeromgeving van de training, wordt aandacht besteedt aan de manier waarop je feedback daadwerkelijk toe kunt passen in je dagelijkse werkomgeving. Tijdens de training is ruimte voor aanvullende vragen en persoonlijke praktijkcases.

Ik was mij niet bewust van de 'onderliggende agressie toon' in mijn feedback. Sinds deze training geef ik vaker zonder verborgen toon, feedback. De reacties zijn veel positiever...

Aanbod komen:

  • Het doel van feed-back
  • Hoe ga jij om met complimenten?
  • Geef jij wel eens complimenten en hoe worden ze ontvangen?
  • Oefenen in de praktijk

Doelsteling:

In deze training leer je de basistechnieken van feedback geven en ontvangen om vervolgens met elkaar te oefenen.

Doelgroep:

Mensen die behoefte hebben om te leren professioneel te communiceren, te beginnen met 'feedback'.

Deze training kan op verschillende niveau's gegeven worden afhankelijk van de doelgroep en de persoonlijke ontwikkelingsachtergrond. 

Duur:

Een halve dag. Indien de training voor gevorderden gegeven wordt is onze ervaring dat 2 halve dagen passender zijn. 

Wanneer:

In overleg

Waar?

Op een locatie van de organisatie of op een externe locatie in overleg.